Hírek

Határtalanul, Nagykanizsa-Nyárádszereda

2018-10-28

Még sosem jártam Budapesten. Nagyon izgatott voltam ezért a kirándulásért, hogy milyen lesz. Október 25.-én hajnalban indultunk Nyárádszeredából. Az út nagyon hosszú volt. Első megállónk Debrecenben volt a Református Kollégiumban valamint a Református Nagytemplomban. Gyönyörű épületek voltak. Ezután Budapestre vezetett az utunk, hogy elfoglaljuk szállásunkat, amely 5 órakor történt meg. Ezután nem sokkal elindultunk a Vígszínházba, hogy megtekintsük a Cirkusz az éjszakában című előadást. Elképesztő volt, talán ez volt az egyik legjobb program az egész közül. Másnap, tehát pénteken reggel elindultunk Szentendrére Óvárost nézni, valamint a Szentendrei Skanzent megtekinteni. Érdekes program volt, lekötött minden diákot a csoportunkból. Ezután visszamentünk Budapestre és meglátogattuk a Nemzeti Múzeumot, itt nagyon sok információval gazdagodtunk, ez is a kedvenc programjaim között van. A Nemzeti Múzeum megtekintése után elindultunk a Parlamentbe, amely a legszebb volt az egész közül. A kilátás a Dunára és maga a felépítése az épületnek, annyira elbűvölő volt, hogy a listám elején ez szerepel kedvencként. A Parlamenti látogatás után elmentünk shoppingolni a WestEndbe, amely nagyon jó kikapcsolódás volt mindenki számára. Élvezetes percek voltak ezek. Szombaton az Országos Széchenyi Könyvtárat néztük meg, ez elég unalmas volt, ami azt illeti. A könyvtárból a Budai Várba indultunk, ahol megtekintettük a Mátyás Templomot. Itt is nagyon sok információt tudtunk meg, amelyek érdekesek voltak a számunkra. Délután elindultunk Nagykanizsára. Itt megtekintettük a Thury György Múzeumot, innen pedig testvériskolánkhoz mentünk, ahol bemutatták nekünk az iskolát, kvízjátékokat játszottunk, azután pedig focimeccset tartottak a fiúk. Ez egy barátságos meccs volt és nagyon sokat nevettünk közben. Sajnos másnap már hazaindultunk és a kirándulást Székesfehérvár Óvárosának megtekintésével zártuk és hazatértünk Erdélybe. Azt hiszem, ez volt eddigi életem legélménydúsabb és legjobb kirándulása. Köszönöm, hogy lehetőséget kaphattam, hogy elmehessek az iskolám diákjaival és tanáraival. Miklósi Kincső, IX B osztályos tanuló